Oost Canada compilatie film - Reisverslag uit Ajax, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu Oost Canada compilatie film - Reisverslag uit Ajax, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu

Oost Canada compilatie film

Blijf op de hoogte en volg Christian

07 December 2012 | Canada, Ajax

De beste filmpjes hebben we al gepubliceerd.
Er bleef echter nog zoveel beeldmateriaal over dat we vol goede moed aan de slag gingen om een leuke niet al te lange compilatie film te maken!
Echt kort is het niet te houden als je meer dan 800 filmpjes heb geschoten…
Daarom gaan we het in delen doen en hebben net het eerste deel op youtube gezet omdat het allemaal teveel werd voor deze site om te uploaden.
Zeven en een halve minuten compilatie van het Oost Canada deel van de reis in full HD. Enjoy!!

• 07 December 2012 - 11:02

Hans:

heel mooie film,komen veel herinnering boven,hebben zelfafgelopen sept. ook
    toronto Quebec n.b. nova scotia en weer terug via palmer rapids
    maar helaas maar 5 weken,hoop nog veel beelden te zien.

• 10 December 2012 - 11:53

Rima Keijzer:

Heel mooi gedaan,erg aantrekkelijk om naar te kijken,heel mooie beelden!!Ik kijk uit naar meer!!