Laatste deel van West Canada compilatie en sneeuw - Reisverslag uit Ajax, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu Laatste deel van West Canada compilatie en sneeuw - Reisverslag uit Ajax, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu

Laatste deel van West Canada compilatie en sneeuw

Blijf op de hoogte en volg Christian

29 December 2012 | Canada, Ajax

Winter is uiteindelijk ook in Ajax gearriveerd. 10 centimeter sneeuw tot nu toe.
Veel hinder hebben we niet want de wegen worden netjes sneeuwvrij gehouden door sneeuwschuiver en de Hankook Optimo H727 all season banden verliezen nauwelijks grip in de sneeuw.

• 29 December 2012 - 20:11

Je Ouders:

Mooie foto's. Net kerst!!
    Banden:Door jullie hebben wij ook deze banden gekocht. Werkt prima, en geen gezeur met bandenwisselen 2 keer per jaar.!!! Hebben trouwens dezelfde qualificatie als winterbanden en daarom ook goed voor de wintersport landen.

• 31 December 2012 - 09:05

Bart:

Hallo, we hebben alles een beetje gevolgd vanuit kudel erg mooi allemaal. we gaan de laatste dag in van t jaar en gaan straks een beetje vuurwerk schieten, Bram en Nick zijn daar erg mee bezig de laatste tijd, verder alles goed hier, En voor in het nieuwe jaar.... de beste wensen en geluk. spreek je later nog. groet Bart, Lov,.Bram, en Nick.

• 01 Januari 2013 - 12:55

Rima Keijzer:

Zeker heel mooie foto,s,en van de film heb ik ook weer genoten,jammer dat het de laatste is!!