Zout water, zeeotters, zeehonden en walvissen - Reisverslag uit Aldergrove, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu Zout water, zeeotters, zeehonden en walvissen - Reisverslag uit Aldergrove, Canada van Christian Waar - WaarBenJij.nu

Zout water, zeeotters, zeehonden en walvissen

Blijf op de hoogte en volg Christian

19 September 2012 | Canada, Aldergrove

Vanuit Tofino een whale watching tour meegemaakt. Zeer zeer veel zoutwater gezien. Wauw de hoeveelheid van dat spul is mindboggling. Maar we hadden geluk, in al dat zoute spul hebben we 3 noemenswaardige diersoorten waargenomen. In chronologische volgorde: zeeotters, zeehonden en 2 a 3 grijze walvissen (spotsite 49.1592,-126.049919 ). Bij de walvissen hadden we geluk want normaliter houdt de kapitein zo’n beetje 100 meter afstand maar doordat de walvissen opeens van koers veranderden, zwommen ze net voor de boot langs. De bootreis was op zichzelf al de moeite waard vanwege de 2 a 3 meter hoge golven.

• 19 September 2012 - 10:13

Wilma De Jong:

Wat een prachtige ervaring en schitterende foto's, dat zie je toch zelden. Een goede herrinnering aan juliie mooie rondreis, zoiets vergeet je nooit meer. Geniet ervan, groetjes Wilma

• 20 September 2012 - 17:17

Rima Keijzer:

Schitterend!Mooi dat jullie daar mooie foto,s van hebben kunnen maken,van het spuiten en duiken van de walvissen! Dat lukt inderdaad niet vaak.De foto,van de zeeotter is ook heel mooi!!